Bye Bye Byron

21 oktober 2017 - Byron Bay, Australië

Wat kan een mens veel zooi bij elkaar verzamelen in een jaar tijd. Dus voordat ik Byron ging verlaten moesten eerst de spullen uitgezocht worden... Véél spullen! En dat is best lastig voor iemand die snel gehecht raakt aan dingen. Uiteindelijk heeft alles natuurlijk een herinnering; dat ene jurkje droeg ik toen op die mooie zonnige stranddag, dat ene shirtje was mijn ‘uitgaansshirtje’, dat andere shirtje was mijn ‘trainingsshirtje’... enzovoort, enzovoort! Maar goed, al die kampeerspullen, voetbalspullen en overbodige kleding passen ook niet in de backpack... Gelukkig is er dan altijd nog het Leger des Heils. De overige vijf kilo waar ik geen afstand van kon doen wordt verscheept naar Nederland. Mijn zeer geliefde surfboard en wetsuit blijven achter in Byron... mocht ik me in Nederland weer snel vervelen 😉

En uiteindelijk komt dan toch echt de laatste dag in Byron, na een heerlijke week met afscheidsborrels en etentjes. ‘s Ochtends werd ik nog getrakteerd op een gezellig ontbijtje en na de nodige knuffels werd ik naar de bus gebracht. Niet meer omkijken en gaan! Moeilijk te omschrijven hoe dankbaar ik ben voor de afgelopen maanden! Ik moet nog even ‘afkicken’ maar het helpt dat ik op een fijne manier afscheid heb genomen van mijn plekkie. Tijd voor nieuwe avonturen; cityhoppen in Brisbane, hiken, surfen en chillen in Noosa, kamperen op Fraser Island, een zeiltour naar de Whitsundays, parachute springen in Airlie Beach, duiken en snorkelen in the Great Barrier Reef, een tour naar Cape Tribulation en Daintree Rainforest... Nog een lekker druk programma voor mijn laatste weken. Zin in!! Ik zal niet zo actief zijn op mijn telefoon dus geen zorgen mocht je even niks van me horen 😉

Tot snel!!

1. Desiree:
    21 oktober 2017
    Geniet nog van je voorlopig laatste periode daar. 😘😘
  2. Femmie:
    21 oktober 2017
    Geniet nog van deze laatste weken, van het mooie weer hier voorspellen ze niet veel
    goeds. Als je weer terug bent kom dan maar gauw een keer aan voor een kop koffie
    ( wijntje), om de verhalen te vertellen. Groetjes Femmie
  3. Ines:
    21 oktober 2017
    Makkelijk om ergens (te) lamg te blijven hangen, dat voelt zo veilig en afscheid nemen blijft moeilijk! Maar je hebt onvergetelijke weken in het verschiet. Je gaat nog zoveel moois zien & doen! Geniet, geniet, geniet, lieve Christel!!!
  4. Zwaantje Brokelnan:
    21 oktober 2017
    Geniet en nog heerlijk van de laatste. Weken,.
  5. éB:
    21 oktober 2017
    Dat je veel kan verzamelen is voor ons geen nieuws maar dat je nu van een deel van deze spullen verplicht afstand moet doen wordt het voor jou nu, denk ik allemaal iets makkelijker.
    Ook na zo'n leuke tijd en fijne mensen in Bayron Bay is het altijd lastig om afscheid te nemen maar daar kom je vast ook wel weer overheen.
    We hopen dat je de laatste weken ook heel veel plezier zult hebben bij alles wat je allemaal nog van plan bent te gaan doen, dus geniet ervan. ☺ ✈✈ ツ
  6. Diny Nienhuis:
    22 oktober 2017
    Nog heel veel plezier.. en tot snel xxx
  7. Janine:
    22 oktober 2017
    Geniet er nog heerlijk van! Wat super om te lezen hoe veel plezier je hebt gehad in Byron! Tot snel xxx
  8. Klarinda:
    23 oktober 2017
    Geniet nog ff
  9. Linda:
    25 oktober 2017
    Hey Christel, wat heb je dat weer mooi verwoord! Geniet nog van je laatste weekjes. Liefs Alwin, Linda, Dave en Sam.
  10. Fred en Henny Logtenberg:
    26 oktober 2017
    Hallo Christel,
    ja de tijd breekt aan om weer op huis aan te gaan. Fijn dat je weer in Elim wordt verwacht.
    Maar geniet ook nog maar goed van alle dingen ,die je nog van plan bent te doen. Als ik het goed heb geteld dan zijn dat er 11. Nou kom je nog wel op tijd bij het vliegveld aan op deze manier? Maar daar maak ik me geen zorgen over hoor van iemand die een jaar lang zich goed weet te redden. Christel, geniet en een goede reis als het zover is.
    Een heel hartelijke groet van Fred en Henny