Veilig aangekomen down under!

16 november 2016 - Sydney, Australië

Maandag 14 november was het zover; backpack op de rug, inchecken, de voorlopig laatste knuffels uitdelen en gaan... het begin van mijn reis richting Australië!

De vlucht naar Hongkong duurde 11 uur! Een lange zit, maar goed te doen. Wel wat moe; vanwege het tijdsverschil een nachtje overgeslagen. In Hongkong een paar uurtjes geslapen, door de stad gewandeld en 's avonds weer richting het vliegveld voor de vlucht richting Sydney. Nog 9 uurtjes vliegen... Ook dit viel me mee. Redelijk geslapen en voor ik het wist stond er alweer een ontbijtje op het menu; gebakken aardappelen, ei, bacon, yoghurt, vers fruit en een broodje jam... Heerlijke combi, waar je tijdens de landing nog eens fijn aan terugdenkt ;)

Eenmaal in Sydney lijkt alles heel onwerkelijk; ik besef nog niet helemaal dat ik hier écht ben. Een flinke jetlag, bibberig op de benen, maar oh wat gaaf om hier te zijn! Inmiddels een klein rondje door de stad gereden, wat foto's gemaakt en al de nodige info gekregen. Net gebarbecued en hopelijk kan ik mijn slaap nog ten minste een uurtje uitstellen! Laterrr!!

1. F. Bols:
    Goed begin van de reis!
  2. Ines:
    16 november 2016
    Veel plezierrrrr... waar verblijf je in Sydney? Ken nog een leuk hostel in Kings Cross ;-)
  3. Hermanda:
    Leuk om te lezen. Ga je volgen. Heel veel plezier
  4. Marleen:
    16 november 2016
    Oh yes!! Super leuk te lezen
  5. Gretha scheper:
    16 november 2016
    mooi man je moet er wat voor over hebben maar het word vast heel erg leuk heel veel plezier en vooral genieten
  6. Klarinda:
    16 november 2016
    Heeey leuk zeg zo n blog kunne we klein beetje meegenieten want ja stiekum zijn we beetje jaloers jij daar zo ver wegBen wel benieuwd hoe je groepje is waar je nu nog mee bent en ist al mooi weer??
  7. Henriëtte:
    16 november 2016
    Christel Enjoy en met zo een verslag geniet ik stiekem mee....
  8. Patricia:
    16 november 2016
    Hoi Christel. Leuk om zo mee te lezen over al jou avonturen. Weet nog wel dat jou eerste avontuur met ons op de camping aan de Biggezee in Duitsland was. ga je volgen hóór.
  9. Desiree:
    16 november 2016
    Heee geniet ervan, te gek man... Super goed van je en blijf je zeker volgen, om ook mee te genieten.
  10. Jolanda:
    16 november 2016
    Leuk om te lezen. Heel veel plezier daar en geniet van je grote avontuur!
  11. Johannes en Joke:
    16 november 2016
    Hoi Chris, ga lekker genieten.
    Wij blijven je volgen.
  12. Monique:
    16 november 2016
    Super fijn dat de reis goed gegaan is! Wat een prachtige foto's heb je al gemaakt. Ik ben heel erg benieuwd naar wat er allemaal nog gaat komen, hou ons op de hoogte!
    Heel veel plezier!
  13. Henk en Jannie:
    16 november 2016
    Mooie foto''s Chris. Veel plezier daar. We blijven je volgen.
  14. Herma Norde:
    16 november 2016
    Fijn dat alles tot nu toe goed verlopen is. Veel plezier op je verdere reis. Blijf je volgen.
  15. Annemarie:
    16 november 2016
    Wauw super om te lezen. Maak er the time of Your life van!!!!!
  16. Jennie de Boer:
    Hi Christel
    Fijn dat je goed aangekomen bent! Enjoy your time down under !
    Ook hier in Canada wordt je nu gevolgd!
  17. Fenny Kraayeveld:
    17 november 2016
    Yes Christel, je bent er, top!
    Ik ga je volgen hoor! Geniet!
  18. Saskia:
    17 november 2016
    Gaaf Christel! fijne tijd daar nog!
  19. T Diny:
    17 november 2016
    Hoi Christel ik ben super trots op je.Geniet ervan.
    En heel veel groetjes van oma.
  20. Diny en Harm Reinders:
    Super Christel ik ga het volgen , groet Harm
  21. Linda:
    20 november 2016
    Hey Christel....
    Wat leuk om te lezen!
    Fijn dat je goed bent aangekomen xxx