Een week onderweg!

21 november 2016 - Sydney, Australië

Allereerst; wat een leuke en lieve reacties op mijn vorige verslag en de foto's. Dank jullie wel! Erg leuk om te lezen!

Inmiddels een week geleden dat ik vertrok. Ik verblijf nu 5 dagen in Sydney. Collaroy om precies te zijn. Het programma van Australian Backpackers zit er op. Het waren super leuke dagen; surfen, Blue Mountains bezocht, highlights van Sydney gezien... Echt gaaf, maar ook lange dagen waarbij we vaak rond 6 uur uit bed moesten. Dit, vanwege de lange afstanden rijden. Nu sta ik 'op eigen benen', wat ik best spannend vind. Aan de andere kant vind ik het ook heel fijn om nu zelf mijn plan te kunnen trekken. Ze hebben me hier op het hart gedrukt om me niet al te druk te maken over mijn Engels. In Australië zijn er heel veel backpackers die echt helemaal geen woord Engels kunnen. Ook zij vinden werk en redden zich hier prima. Dat komt dus wel goed!

Ik heb nog 3 dagen bijgeboekt in het hostel waar we de afgelopen dagen verbleven. Zo kan ik in alle rust mijn plan uitstippelen, even bijkomen, een wasje draaien... En niet te vergeten genieten van het heerlijke weer. De lange broek blijft voorlopig lekker in de backpack :)

1. Hermanda:
    21 november 2016
    Heel veel succes om nu op eigen benen te staan. Ik vind je een stoertje Christel. Go for it girl.
  2. éB:
    21 november 2016
    Dat je op eigen benen stond weten we al heel lang, misschien moet de koptekst van je weblog aan vullen met, and my legs already exits, all I have to do is run
  3. éB:
    21 november 2016
    Als ik je op de foto zo zie in een shirtje en korte broek ben ik wel wat jaloers want het duurt hier nog veel te lang dat dat hier ook kan, trouwens weer prachtige foto's en ga lekker genieten.
  4. Janine:
    21 november 2016
    Christel, Wat super fijn dat je na een weekje al zoveel leuke dingen hebt meegemaakt! Ik ben heel erg nieuwsgierig naar je eigen plannetje waar je nu weer naar toe gaat! Geniet ervan! XXX
  5. Femmie:
    weer mooie foto's.
    succes met het alleen verder gaan.
    blijf je volgen. groetjes
  6. éB:
    21 november 2016
    Hallo Chris fijn dat je het zo naar de zin hebt toch wel fijn hoor zo'n reisblog, prachtige foto's heb je al gemaakt, maar ook wel een beetje jaloers dat je lekker in het zonnetje zit maar geniet ervan.
    Wij zijn benieuwd hoe zo'n hostel er van binnen uitziet kun je nog een keer een foto sturen.
  7. éB:
    21 november 2016
    De reactie hierboven is van je grote vriendin
  8. Wilma:
    22 november 2016
    Hee stoertje! Wat gaaf om zo een beetje de reis met je mee te beleven.. Wat een mooie foto s! Ben heel benieuwd naar je volgende verslag.. Kijken waar je dan gestrand bent;) Xx
  9. Chantal Sinnema:
    26 november 2016
    Waaaaauuww wat leuk om te lezen allemaal! Eerst waren er de plannen en nu zit je er gewoon alweer een week. Maak er een super mooie tijd van, ook in je eentje kun jij je prima redden. Have funnnn :)
  10. Desiree:
    26 november 2016
    Tegek cris om te lezen en de fotoos te zien.. Zo genieten we mee.. Respect voor jou... En geniet ervan cris.... Xx desiree